Snadder uten sukker, egg og gluten. På 2 minutter. :) Microovnskake.

Butikkene begynner å ta inn mye spennende i “spesialhyllene” sine.

Endelig begynner det å fylles opp av flere produkter
uten gluten, uten melk , uten sukker og uten det du måtte ønske.
De har nok lang vei  å gå enda for å tilfredstille alles behov, men
nå kan jeg kjøpe flere ferdige produkter enn for bare noen år tilbake. I vanlige butikker
som i helsekostbutikker. 

                   

Jeg var innom på Lillestrøm Torv og i det jeg “plottet” ut butikken jeg skulle på,
oppdaget jeg til forargelse at butikken ikke var der… Hrmft!! En pil i retning “borti der” økte 
forventningene og sannelig…”Borti der” lå den…en ny og større butikk. Jippi!! 

Etter å finne posene med de ulike meltypene jeg skulle ha, ramlet jeg over disse. Wow!!
I ren refleks napper jeg en pose “løper” gjennom ingredienslista som vanlig.
Joda, litt innhold av melk til “festlige anledninger” kan jeg tillate meg. Også Sukrin! Yess! 

Jeg laget et par sjokoladekakekopper  av disse pakkene en kveld med minsten. 
Ååååå, de var gode!! Synes jeg . Minsten synes det smakte “voksent”. :-))

  

 

Jeg kjøpte noen av hver smak. Karamell og sjokolade. Fant ut at de og kan bestilles på nett HER, TRYKK HER.

Variasjoner:

Tilsett noen bær, enten i og eller i tillegg.
Tilsett gjerne en teskje peanøttmel, og bare øk mengden vann bittelitt.
Server gjerne med en ønsket is. Flere tilleggstips, trykk på linken. Stod mange flere gode tips der.

Jeg er av de som ikke tar meg bryet med å bestille meg noe om jeg tilfeldigvis
skulle gå på Cafe`, men hadde jeg fått denne, (fått lest ingredienslista… Noen som kjenner seg igjen??)
hadde jeg hvist helt sikkert hva jeg fikk. 🙂 Så Jatakk!! 

                 

Jeg bor slik til at jeg kan finne flotte, store helsekostbutikker på annethvert hjørne
men det er mer lettvint å bestille på nett. Til mine lesere som bor litt mer “grisgrent.”
Jeg Regner med dere synes det er greit å ha mulighet for å bestille på nett?!? 🙂

Bare noen sekunder i microen og vips. Lørdagsgodt for en sjuk…godterisjuk person 🙂

Ikke minst lett å ta med seg i et selskap man har liten sjanse for å få noe en tåler.

 

FØLG MEG PÅ FACEBOOK: BLI MEDLEM AV GRUPPEN HER  

#cakeinacup #glutenfriraskkake #glutenogsukkerfrikake #hurtigkake #Glutenmelkesukkerfrikake

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg