Påskeyoga, latteryoga, nakenyoga , paryoga eller slik du vil…

Godt å ta med yogainstruktøren på hytta.. 

Takket være  nettyoga.no  kan jeg trene litt yoga her på hytta også. 

 

Dette bildet er fra i påsken 2014. Kan vel innrømme at det ble en del fliring… men da gikk det bare under 
 latteryoga da.. 😉 Takk til min store, sterke nevø som antakeligvis har spist opp skorpene
på brødskivene sine, og spist leverpostei.. 😉 

 

Påsken 2015
Jeg kan vel tørre å skryte på meg at jeg  er litt mer smidig nå enn før jeg begynte med yoga.
Så da har det hjulpet.
Jeg slipper å kjøre langt for å komme meg på trening  med NETTYOGA , og 
ikke minst, jeg slipper å reise hjem fra ferie. 

HER KAN DU PRØVE GRATIS , ut påsken du og 🙂 Når du gjør yoga hjemme kan du jo gjøre det
slik du selv ønsker. 

 

Jeg har til gode å prøve paryoga, men tiden får vise …mulig vi må ha litt tvangsyoga med gubben først da.. 

Takk til nettyoga for morsomme bilder. Følg de gjerne på Instagram, de heter nettyoga_no

Nakenyoga kan du jo bare prøve selv.. dere som vil , følg meg da gjerne
på instagram, så vi får se 😉  …Så følger jeg deg 😉

 VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN, OG MELD 
DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.

Her vil det også bli publisert de arrangement jeg opptrer musikalsk på. 

VIL DU FØLGE MEG PÅ INSTAGRAM, heter jeg: Susnpusen. 
Her ligger også noen korte videoer (yoga, sang, musikk) som ikke blir publisert her på bloggen.

 

 

Ønsker mine nye og gamle lesere, tittere, glanere en fortsatt fin påske.

 

#yoga #fitness #fit #livsstil #trening #treningsglede #paryoga #nettyoga #yogaselfie

 

 

2 kommentarer
    1. Hehe! Jeg så Thomas Numme eller Harald Rønneberg (husker ikke hvem, mener det var Harald) forsøke nakenyoga, og jeg kan ikke si at det frister! Flotte bilder! 🙂 God påske! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg