Jeg er Vokalist i Countrybandet Texas Rangers – Nå kan du høre musikken her.

Jeg har sparket fra..

Tiden var inne for å synge country. Som sanger har jeg vært med 
på mye  ulikt. Noen band har det jo vært opp gjennom tidene med ulike sjangre.
 

Nå har jeg kjent gjengen i Texas Rangers noen måneder og vi har allerede hatt mye spilling og morrro sammen.

Her har du gjengen i Texas Rangers.  LIK OSS PÅ FACEBOOK , for oppdatering hvor vi spiller. 

Tusen takk til :

Kine , som driver Nøtteliten fotograf.  For fotografering.

Til Janne på Nordre Holm Gård , hvor vi tok bildene.  Hjemmesiden

Til Jim Stirling at Stirling station  For cowboyklær.
 

Her kan du høre noen av låtene vi spiller:

 

hK9yilSIxb4

Låtene er spillt inn hos Estremo Recording studios 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK HER OG MEDL DEG INN I GRUPPA:
Susns sang og smurferi.

Her blir det også lagt ut om hvor jeg som Susann og bandet Texas Rangers opptrer 🙂 

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen

 

 

#band #country #countryband #susn #musikk #opptak #video #artist 

 

2 kommentarer
    1. Så fine bilder!! Kine er kjempe dyktig… Hun har tatt bilder av mine håpefulle også… 🙂
      Du synger kjempe bra, og jeg kjenner at sjangeren tiltrekker meg 🙂
      Hmmm, kanskje du kunne hjulpet meg med en melodi en gang?

    2. Connie:
      Tusen takk Connie! 🙂 Ja, Kine er flink! 🙂 Nydelige barn du har og….. Og så koselig å få vite at du likte det du hørte, og tiltrekkes du og vil høre mer er det jo enda morsommere. 🙂

      Ja, jeg lager litt selv. Skriver du tekster? Jeg liker best den musikalske biten…så de tekstene jeg får tilsendt kan bli til noe de… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg