Tid for ro er tid for håndarbeid.

Det er lettere å lage noe slik en ser det for seg enn å leite i evigheter..

Restegarn har jeg nok av.
Jeg trengte en…tja..hva skal jeg ha på meg på lørdag..jeg trenger en ..VEST.
Jepp. En “Flowercowgirlvest” 🙂

– Ro noen dager må til for å lade batteriene –

Vesten brukte jeg 2 døgn på å hekle. Den er heklet med 4 stk bestemorruter og resten heklet etter en annen
vest som passer akkurat til meg. Den er heklet videre med staver  i bestemorrutene
og “blonder ” i luftmaskebuene etterhvert som jeg fant det for godt.

Som du ser øverst til høyre, fant jeg ingen knapper jeg synes var fine av de jeg hadde i knappeboksen
min, så da brukte jeg de neste 2 dagene på å lure på hvordan den skulle være.. 😀
Beslutningsdyktig..NOT!  Det ble en hekla knapp.

 
Takk til Mette Busssjåfør på bussen vår (texas rangers)  (<— Lik oss på Facebook. )
som sydde den på i siste
liten. (1 time før den skulle brukes på scenen. 🙂  Trykke her for å høre oss.

 

 

..Startet med dette…Jobber meg rundt denne vesten..

Det er mulig jeg hekler en til av denne. I andre farger. Hvis hjernecellene klarer å følge
med heklehendene skal jeg se om jeg kan lage en enkel oppskrift. 🙂

Finn en feil.. 😉 

VIL DU HØRE DEMOENE VÅRE? TRYKK HER 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.

I denne gruppa blir det også publisert hvor jeg opptrer hvis det er åpent for publikum.

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg : Susnpusen.

#hekla #heklerier #hekletvest #heklavest #hekle #håndarbeid #ro #finnero #hverdagslykke 
#garn #diy #kreativt #kreativ #nittedal #scene #cowboy #bestemorruter #oldemorruter #heklastaver

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg