Ikke noe som er så morsomt som å skremme litt…

Så var det Halloween igjen… tull…som mange sier, 
Før i tida klarte jeg å snike meg unna for jeg bodde litt ut i “ødemarken”
Det funker desverre ikke her i sivile strøk…. så en får gjøre det beste
ut av det og ha respekt for de som faktisk syns det er okei 😉
Gjør jeg det på mitt vis, syns jeg faktisk Halloween  kan være veeldig så FESTLIG ! :)) 
 
video:halloween

Susn.blogg.no har gjort en storsatsning på en  serie som kommer ut de nærmeste
dagene. Følg med. Var jeg deg ville jeg lagt til førstesiden på denne bloggen
som favotitt  i verktøyfeltet. Første siden finner du, (til de som ikke skjønner
såpass eller som har litt ondt for det…..)
ved å skrive http://susn.blogg.no , deretter finner du alle kategorier på venstre side. :)) 

2 kommentarer
    1. Minsten her valgte hallovenn i år. Et bra konsept 🙂 Ellers gikk jeg glipp av å skremme ungene i år, snufs, hehe. De siste åra har jeg nemlig pynta inngangen med spindelvev, edderkopper og hodeskalle som det blinker lys fra øyenhulen. Da har jeg sittet på huk bak bosspannet i timesvis og laget skumle lyder for å skremme barna, haha. Tror kanskje jeg har hatt det vel så gøy som ungene :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg