HALVNAKEN OG U-SMINKET I ROMERIKES BLAD

SPILLER DU PÅ SEX ?

Ja, noen lurte på om jeg spiler på sex…
Litt flirende, vanskelig å ikke bli møtt med et flir når
man har en blogg som denne. Så jeg tåler slike spørsmål… (mest de jeg kjenner som 
tør si sånt da… 😉  ) Jeg har faktisk på meg klær her altså !!

Gjør jeg det? Nei ! ! Jeg spiller mest på PIANO ! … Piano slik at jeg kan synge til selv..

Ja, mest til husbruk… eller som her : The Story  Jeg liker best å ha noen som spiller
slik som her i “He`s eye is on the sparrow” 

Jeg kan spille på strenger også…, fortsatt til husbruk, selv om noen venner fikk meg til å , mest kaller 
jeg det “å HOLDE ” bassen… dingle litt med G-strengen…eller det er mulig det ikke er G-streng på
bassen, så det omtrent så ut som jeg var en dyktig bassist.
Noen jeg kjenner som husker det? ?  Håper ikke det…eh… gikk vel i 7-8 klasse.. 
…Jeg luuuurer faktisk litt på om De Lillos kom etter oss… :)) 

Ja, svaret er jeg spiller litt gitar også, men å be meg fatte meg i korthet vil være som 
å kneble meg. Hvis jeg på veien har forvirret deg eller avledet deg…så du står igjen
å føler du ikke henger med…ja, så er jeg fornøyd. Velkommen til en verden hvor man faller 
litt ut 😉 

       

Så dette flotte NESTE-NAKENBILDET i Romerikes blad. Totalt u-sminket med 
oppteipet fjes… ja, så har du meg altså her. Verre får det faktisk ikke blitt. :))
dette pga lesertallene…må jo le, jeg tenkte være mer sånn “SNIK-UNDERHOLDER” :))
Så nummer 42 på Norgeslisten… flihi-hi-hirer… husmødre nå til dags ..Med
den ene hånda på kjelen og den andre på MAC´n er det noen som kaller oss… 

Det fine nå er at jeg kan Fortsette å “værra meg sjæl når`n itte vart som en sku” 🙂

.. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg