Gave til en du ikke liker…

Gaver er vanskelig nok å kjøpe til de du liker godt <3
..men hva kjøper  du til de du IKKE liker… ?

                    

Jeg vet hva jeg skal kjøpe til de jeg liker… det er  jo fint med hjemmelaget og… 
alle synes jo liksom det er så KOOOOSELIG  Som Denne gaven eks…  heheh…
Det vanskeligste med denne er å ringe å spørre om mål…eh… 
Kom foresten på at OPPBLÅSBART dartspill måtte være en fin gave til en du ikke liker… 😉

Har du noe forslag? …
Ps. Du tror sikkert at jeg løper rundt å kjøper ting til de jeg ikke liker… tja…njau…
jeg gjør jo ikke det… trodde du det foresten?… Sammadetvel…du kan tro det du vill… :))
Uansett hva du tror så ønsker jeg deg en god søndag 🙂

Seriøst nok…vil jeg i det minste gratulere folk med dagen..det gjør jeg med denne:
Bursdagssangen fra meg 🙂

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi. 

#gavetilbestevenn #hvaskaljegkjøpe #kjøpegave #smartegaver 
 

6 kommentarer
    1. Hhaha, fin blogg!!
      Du må gjerne stikke innom bloggen min og legge igjen en kommentar hvis du vil 😀
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg