Julekalender, kalenderpakker, kalenderluke , hva vil du ha ?

Jul, Jul, Strålende jul… 
Luke eller ikke…

JEG vil ha julekalender !!!!  …ikke sånn dustegreie, sånn billig…jeg vil ha med pakker.. !!! Fiiine pakker.
For det fikk jeg ikke sjøl. (Selvom jeg sikkert deler denne følelsen med de fleste på min alder..) 

Jeg liker å gjøre noe nytt hvert år .. og da jeg hørte min svoger skulle
få pakkekalender fra sin kone, tenkte jeg: JEG HAR ET BIDRAG .

Min svoger ble glad for kalendergaven sin…

 
 I baktankene var det selvfølgelig tanker som,
skulle ønske gubben min hadde laget en til meg… eller unga, for den del.

Jeg så også for meg de lureste ideer om hva jeg kunne  gjøre for at mange
plutselig sørget for at postkassen min var full av kalendergaver til meg… JA, lik som
de kjedebrevene man fikk som liten… (som BTW aldri ga  de resultatene man håpet på…, med postkassa full av brev..) HRMF!!
..men…denne gangen bør det funke… Alle sender en gave til meg…Ps…Jeg liker sølv-engler..  Jeg så for meg
en postkasse full av pakker og postmannen  som kommer svett og fortomlet opp rampa
med kalenderpakker…  

Ja, mine barn har fått pakkekalendere…og JAAA, jeg har vært kreativ. 
Vet du hva… det har sannelig mine barn blitt også. Minsten ville veldig gjerne lage kalender
til meg og den skulle faktisk inneholde ARBEIDSOPPGAVER… JA, du leste riktig, da sa jeg neitakk.
Er jeg utakknemlig???

Denne er billig, denne er faktisk
…den billigste…spes om du kjøper en pose med flere ting og gjemmer en hver dag. TRYKK FOR Å SE og Del gjerne 
om du vil tipse noen. 
Jeg vil forøvrig ha..  BARE  noen forbruksvarer… BARE  noen Lancome produkter  😉 …jeg til
stadighet går tom for eller for ikke snakke om parfu´m …kan da ikke være for mye å be om det..  😉 Ja, slik
som unga har fått hårstrikker og fancy skoleutstyr…

Svoger takker for mitt bidrag. Giveaway kalendergaver….

…Han fikk denne VÅLERENGALUA…. Eller Norgeslua jeg selvfølgelig har heklet… 
i dobbel ulltråd, så han skal nok ikke fryse. :))

…FJOTT! Ja, jeg vil ikke du skal tro jeg er så egoistisk at jeg mååå ha kalender..
det kan mine venner skrive under på…, men vi har vel alle et snev av egoisme, eller
kall det barnslighet. ..???

Jeg liker å gi, liker å dele og delte  forrige året og flere år ut “kalendergaver” til mine venner..
JULEKALENDER 2012 Så hvis du ikke har fått noe kalender og er som meg som
skulle ønske du fikk en, og har såpass dårlig hukommelse
at du ikke husker hva du fikk forrige år, så bare følg denne. Bare å dele med alle dine venner 
som også er sur og skuffet over å ikke få noe kalendergaver.  Er du sur for det…??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg