DIY -Decoupage på lerret acrylmaling – Bildene mine <3

Noen av mine bilder

Jeg har malt mange bilder de siste årene. 2 av de har jeg laget ved hjelp
av decopupage på lerret. Jeg fant noen nydelige servietter.
Først grunnet jeg  lerrettet med hvitt og lot det tørke.
Så limte jeg på den  fremste delen av servietten på bildet og  lot det tørke
før jeg kunne male rundt med det jeg ville ha av farger.

Bildene mine er laget for å passe inn til mitt interiør <3

Var de fine? 

                     

                    

 

Jeg er alltid redd for at håndarbeid, fjås og fjas og annett tullball skal bli mest

lest her på bloggen, så for at mine lesere skal få høre opptak fra jeg synger 

også så legger jeg ved denne LINKEN , da kan du høre,  🙂 

     

 #decoupagepålerret #decopagepålerret #acrylmaling #hobby #DIY

14 kommentarer

Siste innlegg