Lue til Cheerleader / spiller på 1814`s , Eidsvoll / Cheerleading /Amerikansk fotball

Heklefeber, 1814`s, Cheerleading, duskedamer, 

Jeg er glad så lenge det finnes nok tråd og garn.
Glad for å kreere litt 🙂

Fikk et spørsmål om jeg kunne  “lage en sånn” av en jeg kjenner
godt. Han hører til gjengen 1814 `s  (på engelsk)

Min eldste arving Sandra og hennes venninne Thea startet et Cheerlead`er
lag på Eidsvoll.  Det dukket opp veeeldig mange på første trening og de
er nå godt igang.  🙂 

Garnet jeg har brukt heter Pt design sport, Farge 541. Kjøpt på Husfliden.
Dette er bare en test og ikke noe originalt. “Just for fun” 🙂

Lurer du på hva 1814 `s er TRYKK HER  Vil du vite mer om Cheerleading på Eidsvoll
TRYKK HER .

  

 

 

Jeg MÅÅtte ha med det siste bildet øverst, for når jeg oppdaget at jeg hadde gjort en feil..Lo jeg høyt og
jeg  sørget dermed for å forlenge mitt liv med noen sekunder eller minutter 😉  Så la meg forlenge ditt liv…
hvis du finner  feilen?
Det er tidlig morning og jeg er ikke av de raskeste til å få klarnet opp  morgenhjernen. :)) 

 

 

  

 

Hvilken lue  likte du best? Synes du “boffen” kunne passet som maskott? 😉
OPPSKRIFT på denne lua er den samme som OL lua, bare med enkelt garn. Trykk 
på ordet for å sjekke OL lua og  oppskriften.

Du er velkommen til å dele mine innlegg på Facebook, men alle  bilder 
her på bloggen er mine 🙂 

#cheerleadinglue #1814s #1814slue #OLlue #eidsvoll1814s #Cheerleaderlue 

 
 

 

5 kommentarer
    1. jeg likte beste den til venstre tror jeg 🙂 Og jeg SÅ hva som var feil, 1841 😉 Jeg elsker også å hekle eller strikke å lage ting, jeg har laget så mye luer,men har bare EN selv, fordi jeg ga bort alle på julekalenderen nå nylig 😀 FInt å ha noe å hekle TIL 🙂 Ha en fin fredag 🙂 Stor klem <3

    2. Takk for tipset:) Jeg har nok vurdert mye og mangt men å utføre cheerleading er nok ikke en av tingene. Min plass er nok ikke på innsiden av et miniskjørt. Men jeg vil gjerne ha lue:) Jeg strikket for øvrig en lue i åttende klasse. den var helt rød og stor nok til å romme en liten minivan. Så jeg kastet den og kastet besvergelser på alt strikketøy til evig tid:) Ha en fin lørdag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg