Mine beste egg er verpet. Tid for kvantitetstid med kvalitet <3

Nå har jeg jobbet godt i kulissene. 🙂
Forrige året  malte vi de søteste egg og vi pyntet med dem. Fyllte de med godis.
…men , jeg hadde ikke gjemt unna resten av påskepynten, og den ble hengt opp
tildels over alt. (ikke alt fullt så fint..) I år derimot, har jeg planlagt litt ekstra 
for en ryddig Påske.
Jeg synes det blir litt rotete med de knallgule fargene innimellom
de andre fargene her. Synes det er godt for øya at det er duse farger. Så denne påsken blir det
påske i duse farger 🙂 Derimot hagen er fyllt med gule ballonger og masse gul pynt.

Jeg handlet mye stuff på Panduro og har med meg maling, pensler,
symaskin, garn, servietter og i det hele tatt myyye hobbegreier. I håp om å lage
påskepynt i duse farger. Har noen andre hobbyprosjekter til Påsken også.. vips , så 
har jeg fått ånden over meg. Følg med her.
Jeg og minsten koser oss <3 <3 <3 <<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

 Jeg hadde kun med sølv, grå og hvit 😉 Resten av fargene var “glemt” hjemme. 🙂
Massevis av bånd og rester fra hobbyskapet hjemme.  

Det eneste jeg ikke hadde her på hytta var blomstervase.
Jeg trenger ikke det, for her ramler det ikke inn stort med blomsterbuketter… gubben 
henger heller opp noen hyller  eller annet nødvendig, eller lager noe handy-gubbeting istedenfor blomster. 😉
Jeg, er  likeglad 🙂

  

                                                                        Noen av mine egg.

  

Noen av minsten sine egg. Og til slutt vasen som er innkjøpt for anledningen og dekorert med 
decopage den og slik som eggene. 🙂 På Nille for 35,-
Gubben slo til å kjøpte lysgreiener i redsel for at jeg skulle dra inn noe han ikke fikk puste av 🙂 
Fint? Jeg har en god venn som er mye bedre på fargebruk enn meg. Hun får besøk av meg til uka.
Les gjerne hennes blogg Engla.blogg.no , hun er og til stadighet innom bruktbutikkene i
Spydeberg og omsider har jeg og vært innom der. Der fant vi blant annet en Fondugryte til 25,- .
Så da blei det reinsdyr fondu på oss 😛 Kanskje en smule mer brannfarlig enn den vi har hjemme…eh..

Kjøpt med noen prosjekter også. Rekker aldri Engla`s utfordringer.
Den forrige hun hadde var temaet, gjenbruk… så etter en stund kommer jeg  etter.. 😉 

Vil du se de idiotiske påskevideoene fra forrige året? TRYKK HER 
De halvseriøse fra forrige året ? TRYKK HER

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK , TRYKK HER, og meld deg inn i gruppen.

#påskeegg #romantiskpåskepynt #malepåskeegg #ideerpåskeegg #vakrepåskeegg 

 

 

3 kommentarer
    1. Så fine egg dere har lagt og laget 😀 Det er gøy å gjøre det litt i en stil som passer resten av huset da 🙂 Jeg var med på Englas utfordring og det var moro 🙂 Jeg pynter ikke så mye til påske, men jeg skal ha påskenøtter til uka 😉 Litt påskete gjør jeg det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg