Hekla gardinbånd med stjerneblomst.

Et lite prosjekt som kan lages på noen timer, til hyttegardinene.

Jeg har holdt på med disse i mange uker, men ikke fordi det var knot,
men fordi jeg heklet det samtidig med  sommerkjolen til minsten.
TRYKK HER hvis du vil se sommekjolen. Når jeg ikke orket å tenke mønster
kunne jeg lage disse båndene.

Båndene består av 57 lm 
fastmasker frem og tilbake. 
Hvordan stjerne eller blomst du vil ha kan du velge. 🙂 En hempe heklahempe til å feste i blomsten.

Jeg hadde planer om den sølvstjerna, men fant ut at den ble for glorete.
Derimot på lystreet mitt kan den få plass.

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK HER, 
og meld deg inn i gruppa: Susns sang og smurferi. 

Alle er velkommen. Her blir det også publisert om jeg skal opptre på noe. 

Vil du følge meg på Instargram? Jeg heter Susnpusen 🙂

#heklagardinbånd #heklabåndtilgardin 

  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg