Vinner av Giveaway på Gratis Coaching timer Nittedal / Trondheim

Trekningen er tatt.
Coachingèn kan gå via skype og / -eller telefon eller oppmøte i Nittedal / Trondheim.
 

Vinneren av trekningen ble Hanne Lindstrøm. Gratulerer! 🙂
Coachen Roger, kan ta coaching via telefon / skype hvis det er ønskelig.

Vil du like Coachcafe på Facebook, TRYKK HER.
Roger har og kjennskap til ENNEAGRAMMET, som er personlighetsanalyse.
Vil du vite mer om Enneagrammet, TRYKK HER og ta testen.  Jeg har hatt stor glede
av Enneagrammet samtidig med coaching.

På min vei for å bli “frisk” eller så frisk som jeg kan bli, har jeg   gjennomført mange
ulike behandlinger og gjort store fysiske forandringer  i mitt liv.  
Innimellom dette har jeg også fokusert på det jeg også ville gjøre av mentale forandringer. Dette
er noe som har fått betydning for meg og min utviklingsvei.

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK HER, 
Og (evnt. LOGG DEG INN) OG MELD DEG INN I GRUPPA:
Susns sang og smurferi.

Vil du følge meg på Instagram: Susnpusen

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg