Hekla kjole til Muttern.

Mange som ønsket seg denne kjolen.

Denne er morsom å hekle. Denne gangen ble den 2 farget.
Den er mosom å hekle, helt til jeg denne gangen oppdaget
at jeg har en stripe for lite av mønsteret.
 

 

 

Derfor prøvde jeg å etterpå hekle den lyse stripen i siden.
Okey så har jeg prøvd det og.
Vil du se hvordan de første ble? TRYKK HER  Eller TRYKK HER, I den siste linken er det også
link til oppskriftsheftet. Det er og ermer i oppskriften, men det har jeg ikke med. Jeg har
og tatt 2 omganger mer enn på oppskriften for å få “Flintstones-avslutninga” (spisser) 

Jeg har heklet mange blomster til og vet ikke om jeg skal lage et sjal til med alle de blomstene
eller om jeg skal ha de på kjolen. De er like den ene jeg har lagt oppå på kjolen foran.

  

VIL DU FØLGE MIN BLOGG OG ALLE MINE PROSJEKTER PÅ FACEBOOK:
TRYKK PÅ DENNE LINKEN, OG MELD DEG INN I GRUPPEN:
Susns sang  og smurferi. 

 Vil du følge meg på Instagram, heter jeg Susnpusen.

Har du forslag til om jeg skal ha på blomster eller ikke. Eller 
om hva slags sjal jeg bør ha? Kom gjerne med tips til oppskrift.

#hekla #hekling #kjole #sommerkjole #heklakjole #heklating 

 

3 kommentarer
    1. Ååå, den var fiiiiin. VIL HA!! 🙂 Det har blitt gjengangeren herfra nå 😀 Jeg heklet jo en turkis selv i vår, men nå vil jeg ha AKKURAT dennne lilla her…Og ikke kom med at den blir for liten ;-D Ha-ha…Jeg har muse-kropp også vettu 😉

    2. frodith: VIL HA VIL HA!!! … 😀 Like!! :-)) Musebein og musekropp… hva mer… 😉 😉
      Oppskriften finnes bare i 38, men denne er nok 40-42 i et annet garn enn orginalt, så dermed finnes den i mer enn musestørrelser og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg