Gi barnet en symaskin <3

<3 Hjemmelagede gaver er koselig å få. <3

Frem med symaskinen. Eller symaskinene, krever minsten.
Jeg tok meg i å høre meg selv si: Nei vi deler på den nye..

Jeg analyserte meg selv og kom heldigvis frem til at det ikke var noen god grunn til
at minsten ikke kunne få en egen symaskin på sin side av bordet. Hyttesymaskinen til  minsten 
og den andre til meg.

Jeg angret ikke. For før jeg ante ordet av det, hadde hun sydd flere hjerter og det var tomt for vatt. 
Jeg spratt opp og jommen fant jeg mer vatt på bua… Så hun ivrig kunne fortsette.
 

Det stive stoffet jeg hadde igjen etter gardinensøm var lett å sy med. Til slutt sydde hun hullet igjen for hånd. <3

I andre enden  satt jeg med mine  beige hjerter som skulle være inne i mine hekla julehjerter. 

                                

<3 <3 <3 Minstens første julehjerte fikk plass i kjøkkenvinduet. <3 <3 <3 

                                  

Hjemme hos oss har vi mange juleverksteder i førjulstiden. Det er av de tingene jeg prioriterer.
Følg gjerne med på hva vi lager .

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LENKEN OG 
MELD DEG INN I GRUPPEN: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no
 

Vil du følge meg på Instagram: Susnpusen. 

#forslagtilgaver #DIY #hjemmelagdegaver #søm #sy #lagmedbarn #kreativ #julegaveideer 

 

2 kommentarer
    1. Såååå koselig 🙂 Jeg fikk symaskin da jeg var liten, en lekesymaskin uten undertråd men morro var det. Juleverksted er digg, her skal Engelen og jeg også ha versted snart og jeg gleeeder meg. Kos dere med laging av ting <3 godklæm 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg