Hyllest til en venn og en dyktig låtskriver. Hans Inge Fagervik ! Gratulerer !

Gratulerer med Kongens fortjeneste medalje.

Mannen  bak “Farvel Marita” og mange andre låter.
Gratulerer og med 40 år på scenen. Hans Inge Fagervik,
Og Gratulerer med dagen som var. 

LIVEOPPTAK FRA KONSERT
Her er litt fra de opptakene min lille datter tok fra første benk i Nittedal kirke. <3

 

 

Vil du se tidligere innlegg fra konserten TRYKK HER 

Jeg fikk selv en av Fagerviks sanger i “hodesumming” da jeg lå 
på det sykeste. Det var et av de få lyspunktene jeg hadde på
denne tiden. Takk for all musikk du har laget og takk for all
musikalsk inspirasjon og takk for at jeg fikk dele dennekonsertkvelden
med deg. Gleder meg allerede til neste gang.

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN
OG (evnt LOGG DEG INN) MELD DEG INN I GRUPPA:
Susns sang og smurferi.
I den gruppa blir det også publisert når jeg skal opptre.

Vil du følge meg på Instagram: Susnpusen

Låt til en venn som fikk Alzheimer.
Den siste låta jeg hørte fra Hans Inge Fagervik var forrige dagen. Tårne trillet
da jeg nøye lyttet til teksten da jeg forstod hva den handlet om.
Det handler om å ta vare på minnene om det som var. <3
VIL DU HØRE DEN TRYKK HER PÅ DENNE TEKSTEN 
 

#konsert #musikk #opptreden #liveopptak #videoblogg #video 
#hansingefagervik #gjesteopptreden #sanger 

Foto i filmen. fotodag Dag Bryhn 
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg