Ble gjenkjent som sanger ! Finni mæg sjøl…

Finni meg sjæl…
Ja, jeg har finni mæg sjæl synger Finn Kalvik… ( Skreiv Øystein Sunde først..)
og jeg kan ikke la være å tenke på hans tekster når jeg sitter
her å har finni meg sjæl i denne settingen…igjen..

                                

Jeg  har funnet et speil og det ser alt annet enn  bra ut..
Å FINNE SEG SJÆL i en slik fatning, kan ikke by på annet enn å le.. høyt. LOL!
Har jeg ikke litt småklaustrofobi fra før (med høyhalsagensere)  skal det ikke forundre meg 
om Klaus faktisk drar innom mens jeg svelger anstrengt inni denne habiten.

Takk o lov fikk jeg raskt klipp hull for  mitt blide fjes under monteringa…. :))
og det falt seg naturlig å skravle videre med den hyggelige personen her 
på dette kontoret. 

Jeg kan ikke si jeg gledet meg til en viss sonde nedover halsen..og  tanken
på om jeg har forsikret sangstemmen min meldte seg.. da  hun sa:  Du kan få være 
en av de idag som skal få delta i forskning ! JIPPI!
Jeg har vel aldri vært så glad 
for å bli brukt som prøvekanin av helseNorge.. Forskning på PSG. Noen ekstra kabler og 
elektroder blir det men hun kunne forsikre meg da at noe slange nedover 
halsen på en sanger det ville hun absolutt IKKE trykke ned.
Hun var en av lederene
for prosjektet jeg hadde sunget på HJERTEFRED  Trykk på ordet om
du vil lese mer om det. 

             

Da var det vel en mening med at jeg sang der og, enda mer enn en så 
Hjertens opplevelse <3 Det reddet meg faktisk denne gangen..

De fleste synes OL lua er fin, men om den ble finere med denne 
sykehusskjorta vet jeg ikke helt da.. selv om det matcha. OL LUE OPPSKRIFT

At jeg ble gjenkjent av pleieren var positivt, Farvel til sondeplanene dems, og at  de sparer
halsen og ikke risikerer noe gnagsår på stemmebåndene mine 😉 ..
men å bli gjenkjent i kantina til kveldsmat står jeg over og legger “halen mellom bena”
og forbereder meg på “drømmetydning” på høyt plan.
Hehehe, hva skal jeg tørre å drømme om , nå som jeg er overvåket..? 
Heldigvis er det ikke Walking Death idag for da kan det være fare for  at gubben
blir drept iløpet av natten med kniv… eh.. eller noen her .. Alle former for 
brå bevegelser  kan ende i drap.. 😉 Får vel hekle en OL lue til til kvelds,
det skaper ro og fred i  en kreativ sjels hjerne. :))

Hvilke drømmer  hadde ikke du turt å drømme ?  😉
Vil du se mer av meg som sanger eller videoer og opptak, trykk HER og
skroll deg nedover. 

#psg #søvnregistrering # #heklinggirro #ollua #hekletollue 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg